html>

Thursday 3 April 2014

rinduuu woi



selamat hari khamis semua. first sekali aku nak cakap, aku rindu gila dengan korang semua. last kita semua jumpa tahun lepas kan? tu pun tak cukup. cik tehah takde sekali. jom la kita buat reunion. please please please jommmm!! 

apa kata kita pegi holiday, nak tak? sekarang semua kan dah degree, cuti pun dah sama. so senang la sikit. korang yang bertiga dekat shah alam tu, pikir pikir la something yang best yang boleh kita buat. broga ke, menyelam kat sunway ke. alaaa ape ape jela. aku ngan tehah ikut je kan, tehah. maklum la kami kan jauhhhhh huhuhu.



oh btw, how's your life now girlsss? harap harap semua okay, still ingat kat blog ni hendaknya. aku tengok dah berhabuk gila blog ni, lama takde entry baru naik. kesian dia, tu yang aku merajinkan diri membebel sorang sorang kat sini hehe. takpeee semua busy kan sekarang, paham! tapi sekali sekala jenguk jenguk la jugak blog ni. jangan la tinggal sampai spiderman pun dah boleh buat sarang kat sini :D

p/s: take care semua

shu

No comments:

Post a Comment